20 april 2008

2008



Da er våren her og padlesesongen er i gang. Jeg skal forsøke å oppdatere denne padle-loggen også i år med info om de elvene jeg padler. Jeg har selv hatt god nytte av bloggen ved padling; det er utrolig nyttig å kunne slå opp og sjekke blant annet vannstandsinfo for elver jeg har padlet tidligere. Skal også forsøke å krydre med litt personlige inntrykk ;-)

Og så til reklamen: hvor.no
Wow - for en applikasjon! Det var Sam som tipset meg om denne siten. Den er bare helt super for oss elvepadlere; skriv inn et hvilket som helst elvenavn og vips så finner applikasjonen fram til elva! Kan du kanskje finne ei elv som ikke er nevnt her? I så fall let me know... I tillegg så kan man lete seg fram til elvenavn på ukjente elver ved å finne et område i nærheten og deretter klikke og dra seg oppover elva til man finner navnet. I love it!