25 september 2006

19.09.2006 Klatring på Hauktjern

Det har ikke blitt mye klatring på meg i det siste, men forrige tirsdag dro Ørjan, Tor Håkon og jeg til Hauktjern for å klatre. Ørjan er godt kjent der oppe og tok oss med til Hovedfeltet. Her hadde jeg ikke vært før. Til tross for gode værmeldinger og lovende blå himmel når vi dro, så begynte det å regne litt. Høsten er her, så det ble dessuten fort mørkt. Vi gjorde et forsøk på Hund. Jeg fikk det ikke til. Krukset er tidlig på ruta, så jeg dro meg forbi og klatret resten...

Merker at det har blitt lite klatring den siste tiden. Et skritt fram og to tilbake liksom...

Var på Hauktjern forrige uke også. På veslefeltet. Klatret Hit og dit et par ganger, og forsøkte meg på Brownske bevegelser, men fikk den ikke til...

Noen uker før der igjen var jeg i Skådalen. Forsøkte ei ny rute her, som gikk bra. Gjorde også et fosøk på Navnløs 2, som gikk bra sist jeg var her, men denne gangen fikk jeg det ikke til :-(