16 oktober 2006

Er padlesesongen slutt?

Er padlesesongen over for i år? Jeg har merket at motivasjonen for å dra ut på tur har dalet litt utover høsten, men etter å ha blitt dratt med i Finna forrige helg har padlelysten kommet tilbake igjen :-) Hadde fryktelig lyst til å padle denne helga, men var med på samlingen til jente-landslaget i undervannsrugby og hadde en del andre ting å gjøre, så det ble desverre ikke tid til padling. Nå drar jeg utenlands en uke, og der blir det iallefall ikke noe padling... Hmmm.

Telte over turene mine hittil i år, og det har blitt totalt 36 padleturer, fordelt på 32 dager og 19 elver. Ikke verst. Flest turer har det blitt i Sjoa - men med god fordeling over strekkene; men ingen tur i Åmot i år... Det får bli debut neste år kanskje?

Når snøen kommer og sesongen definitivt er over skal jeg se om jeg får satt opp en litt mer nøyaktig statisikk over elvestrekkene jeg har padlet i år. Skal se om jeg får sanket et par turer til innen da...

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ikke verst, ikke verst det Berit...Ja, sitter å prøver å skrive litt på oppgaven min jeg...MEN merkelig nok finner jeg bloggen din litt mer interessant. Er vel snart bassengtid nå, kommer du i morra???

17 oktober, 2006 19:03  
Anonymous Anonym said...

Hei Berit! Takk for sesongen i år - vi har hatt noen fine turer sammen synes jeg. Du har ellers hatt en imponerende padlesesong (37 turer!), og jeg tipper padlelysten kommer sterkt til våren igjen. Jeg gleder meg ihvertfall allerede. Vi snakkes!

02 november, 2006 12:13  

Legg inn en kommentar

<< Home