19 juni 2006

17.06.2006 "Sju minus"

Ahhh, finnes det noe bedre enn sommer i Oslo? Joda, det gjør sikkert det, men utrolig herlig er det i alle fall :) Driver og pusser opp hjemme i disse dager (ikke så godt planlagt med godværet som er her nå om dagen, men, men...). Har pusset gulv, og nå i helgen var det maling av gulv som stod på planen. Etter å ha sparklet, pusset, vasket og malet hjemme, dro jeg opp til Vesletjern og sløvet i solen mens jeg ventet på Jørg og Ørjan. Jørg var på kortvisitt i Oslo i helga; han kom med flyet i to-tida lørdag.

Gutta kom omsider, og vi gikk opp til Hauktjern. Vi startet forsiktig med Speakers Corner (4+), så klatret vi Olavsrisset (5+) før vi knallet til med Sånn-ja (7-). Hadde ikke de helt store forventningene om at jeg skulle klare det etter at Jørg hadde ledet opp, med littebitt problemer, og Ørjan ikke kom til topps... Men - JIPPPII - jeg kom opp :) Noen fall ble det, men jeg kom da opp til slutt. Det ble ganske mange "sju minus"-skåler den kvelden. Avsluttet med Halvveis (5).

Utrolig morro med Jørg på Oslo-visitt. Tror nesten han vil flytte ned til Oslo etter å ha sett hvor fint det var på Hauktjern ;-), og kjent varmen vi har her i Oslo om sommeren ;-)